Het Big Data Value Center Almere nodigt u in samenwerking met Kamer van Koophandel uit om op donderdag 19 februari 2015 deel te nemen aan het Big Data Café: een bijeenkomst waarin wordt teruggekeken naar de projecten in 2014 en waar u wordt bijgepraat over de nieuwe ontwikkelingen in 2015. De bijeenkomst wordt gehouden in het Big Data Value Center in Almere, waar gewerkt wordt aan concrete toepassingen van Big Data.
Inloop is vanaf 14.30 uur.
15.00 Welkom + nieuwe promotieclip BDVC - Alwin Sixma TNO
15.10 Terugblik resultaten BDVC 2014 en Nieuwe organisatie 2015 - Alwin Sixma TNO
15.20 MKB+programma BDVC - Alwin Sixma TNO
15.35 Resulaten MKB-Radar Big Data Doorbraakproject EZ - Jessica van Doorn TNO
15.45 Hands-On sessies Big Data Doorbraakproject EZ - Hans van Bragt BDVC
15.55 Opleidingen Big Data CA-ICT is samenwerking met TNO - Hans van Bragt BDVC
16.05 Korte Pauze
16.20 Brainstorm Awareness programma Big Data Doorbraakproject - Hans van Bragt BDVC
Rond 17:00 sluiten wij zoals gebruikelijk af met een netwerkborrel.
Heeft u nu al een concrete vraag over Big Data of bent u tegen een Big Data uitdaging aangelopen in uw bedrijfsvoering, mail ons uw vraag. Tijdens de bijeenkomst zullen wij uw vragen beantwoorden.
Na afloop van deze bijeenkomst heeft u kennis gemaakt met de kansen en mogelijkheden van hoe het MKB aan de slag kan met Big Data. U heeft inzicht gekregen in een innovatieve aanpak hoe u waardevolle meerwaarde voor uw bedrijf of klanten van uw bedrijf kunt creëren.
Inschrijven
Via dit aanmeldformulier kunnen u en collega ondernemers uit uw netwerk zich inschrijven. Dit kan tot en met 18 februari 2015. Wees er tijdig bij, gelet op eerdere sessies verwachten we veel belangstelling en de inschrijving sluit bij 50 deelnemers.
Wij verwelkomen u graag op donderdag 19 februari 2015 in het Big Data Value Center aan de Transistorstraat 7 C4, 1322 CJ Almere (ingang middelste toren).
De waarde van Big Data
Data levert (meer)waarde op wanneer je er slimme dingen mee kunt doen. Big Data is een nieuwe natuurlijke hulpbron geworden, die we met behulp van geavanceerde analytische software en visualisatie kunnen interpreteren om te komen tot een slimmere wereld met talrijke kansen om daar geld mee te verdienen. Niet alleen voor grote bedrijven maar vooral ook voor het MKB. Het gaat om kennis, kunde en kassa. Met de inzet van analyse en visualisatie van Big Data is het mogelijk patronen in data bloot te leggen, combinaties te maken die op individueel niveau niet mogelijk zijn, campagnes te analyseren etc. Big Data geeft inzicht vragen vanuit de markt, leidt tot het ontdekken van nieuwe waardevolle producten, optimalisatie van dienstverlening en geeft inzichten in de eigen doelgroepen. Hoe kunnen organisaties snel reageren op signalen uit de markt? Hoe verhoog je klantloyaliteit? Hoe speel je snel in op behoeften van klanten?
De toepassingen van Big Data zijn grenzeloos en eindeloos.
Locatie: Big Data Value Center, Transistorstraat 7c
Contact: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. gsm 06-53642168