Inloop is vanaf 14.30 uur. We starten om 15.00 uur met een presentatie over de actuele ontwikkelingen rond het Big Data Value Center Almere. Dan volgen 3 sessies hoe je MKB aan de slag kan met Big Data in de Leisure-industrie:
15.20u - Stefan van Duin, Director Business Analytics bij Deloitte Consulting.
Stefan zal het onderzoek van Big Data naar hogere bezettingsgraden, inspiratie voor de Leisure en Hospitality-industrie toelichten
15.40u - André Doffer, Research & Consultancy Director Smart Agent.
André zal ingaan op dagrecreatie gedrag van consumenten gebaseerd op vele databronnen.
16.00u - Jeffrey Van der Eijk, Director Artificial Intelligence team Xomnia.
Jeffrey zal het Predictive App platform (Hadoop en AI solutions) voor de Leisure industrie toelichten. Dit platform biedt krachtige “game changing” apps die op de klant haar eigen (omni-channel) klantdata – al dan niet verrijkt met Xomnia Profiling Plug-ins –klantgedrag voorspellen.
Vanaf 16:20u - Speeddates en netwerkborrel
U kunt deelnemen aan speeddates waarin ondernemers elkaar kunnen helpen en versterken door het delen van kennis en door samenwerking. Rond 17:00 sluiten wij zoals gebruikelijk af met een netwerkborrel.
Heeft u nu al een concrete vraag over Big Data of bent u tegen een Big Data uitdaging aangelopen in uw bedrijfsvoering, mail ons uw vraag. Tijdens de bijeenkomst zullen wij uw vragen beantwoorden.
Na afloop van deze bijeenkomst heeft u kennis gemaakt met de kansen en mogelijkheden van hoe het MKB aan de slag kan met Big Data in Leisure. U heeft inzicht gekregen in een innovatieve aanpak hoe u waardevolle meerwaarde voor uw bedrijf of klanten van uw bedrijf kunt creëren.
Inschrijven
Via dit aanmeldformulier kunnen u en collega ondernemers uit uw netwerk zich inschrijven. Dit kan tot en met 20 mei 2014. Wees er tijdig bij, gelet op eerdere sessies verwachten we veel belangstelling en de inschrijving sluit bij 40 deelnemers.
Wij verwelkomen u graag op donderdag 22 mei in het Big Data Value Center aan de Transistorstraat 7 C4, 1322 CJ Almere (ingang middelste toren).
De waarde van Big Data
Data levert (meer)waarde op wanneer je er slimme dingen mee kunt doen. Big Data is een nieuwe natuurlijke hulpbron geworden, die we met behulp van geavanceerde analytische software en visualisatie kunnen interpreteren om te komen tot een slimmere wereld met talrijke kansen om daar geld mee te verdienen. Niet alleen voor grote bedrijven maar vooral ook voor het MKB. Het gaat om kennis, kunde en kassa. Met de inzet van analyse en visualisatie van Big Data is het mogelijk patronen in data bloot te leggen, combinaties te maken die op individueel niveau niet mogelijk zijn, campagnes te analyseren etc. Big Data geeft inzicht vragen vanuit de markt, leidt tot het ontdekken van nieuwe waardevolle producten, optimalisatie van dienstverlening en geeft inzichten in de eigen doelgroepen. Hoe kunnen organisaties snel reageren op signalen uit de markt? Hoe verhoog je klantloyaliteit? Hoe speel je snel in op behoeften van klanten?
De toepassingen van Big Data zijn grenzeloos en eindeloos.